Известие

Collapse
No announcement yet.

Сменям, сменям, а проблема си остава ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от wwweb
    Почистване на дроселовата клапа и смяна на МПХ ... това решава проблема!
    прочети цялата тема и ще видиш че не винаги решава проблема.
    Бях споменал че сум чел някъде че може да се дължи на износване на оста на дросела което е неличимо.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от Novachev
      Първоначално публикувано от wwweb
      Почистване на дроселовата клапа и смяна на МПХ ... това решава проблема!
      прочети цялата тема и ще видиш че не винаги решава проблема.
      Бях споменал че сум чел някъде че може да се дължи на износване на оста на дросела което е неличимо.
      Тогава сменяш дросела + МПХ (да те повторя)

      Comment


      • #63
        Маи пипате повече там където не трябва !
        Не разбрахтели,че след всяко пипане на дросела изкачат проблеми !
        Сами си търсим проблеми !
        Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
        159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
        NEW 159 2.0 JTDm Black TI

        Comment


        • #64
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от wwweb
            Почистване на дроселовата клапа и смяна на МПХ ... това решава проблема!
            Да ама не При мен не го реши.

            Колега аз му пръсках и куплунга кадето се закача така и другия му краи.

            Сърцата са по-капризни от умовете.

            Comment


            • #66
              и при мен е така но не постоянно може би ,защото няма време да паднат

              Comment


              • #67
                Новачев какво стана пръска ли?

                Сърцата са по-капризни от умовете.

                Comment


                • #68
                  Не , не съм пръскал просто взех добавка за вдигане на октановото число на бензина и я слагам в по големи количества и проблема изчезна.

                  Comment


                  • #69
                    Да пръсках но само края от към сензора другия край нещо много наврян в един кабелен сноп и се отказах. Махнах акумолатора за 1 ч после го сложих дадох на контакт и държах около15 мин така да се адаптира сама клапата уж. но после като карах и освободих по инерция ми угасна кошницата. После минах оше около 50-70 км нарочно я пусках по инерция и гледам оборотомера аха да мръдне в 80 % от случаите като освободя от скорост изобщо не мърда стрелката а в осталите случаи варира между 700-1000. Е не мога да го разбера тоя макарон.
                    А относно изказването на колегата че се оправяло с прибавка много здраве, карам със Еко супер 100 с добавка за октаново число която се скага по 1 г/л а аз слагам 2г/л и още едни салтанати и пак не се оправя ЕБАХ му.
                    156 1,8 ТS 99
                    Nissan Murano 2005

                    Comment


                    • #70
                      Чудо с тия обороти. Все още се държи и не ми гасне, даже от време на време за разнообразие си държи много коректно оборотите на едно място, ама това след като я покарам малко по пъргаво. Забелязвам, че първото заклащане на оборотите е най-голямо и след това я се заклати я не. Понякога пък в движение не ги клати като спра съжсем леки4ко се менят. Алтава работа .

                      Сърцата са по-капризни от умовете.

                      Comment


                      • #71
                        ама това след като я покарам малко по пъргаво
                        Ами етого решението
                        Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                        159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                        NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                        Comment


                        • #72
                          Какво да ти кажа все едно описваш моята кола явно медела им е такъв като поостареят, ша ги траяме какво да се прави
                          156 1,8 ТS 99
                          Nissan Murano 2005

                          Comment


                          • #73
                            Като споменах бързо каране та да питам. Имам чувството, че като премина 180 км/ч и ускорението ми става бавно. Имах насрещен наклон. По надолнище и равно не ми се отдава да се засиля хубаво щото все нещо се пречка по шосето. Нкакви впечатления някой да има?

                            Сърцата са по-капризни от умовете.

                            Comment


                            • #74
                              Нормално е да се набира по трудно там все пак въздушното съпротивление е доста голямо при тези скорости, но не е нормално да спре да се набирасъвсем ако можеш да сравниш с някой. И все пак не забравяй че има 4-та предавка ня нея се постигат по лесно тези киломерти че даже изключва малко над 190
                              156 1,8 ТS 99
                              Nissan Murano 2005

                              Comment


                              • #75
                                E не я тормозя толкова много.

                                Сърцата са по-капризни от умовете.

                                Comment

                                Working...
                                X